Szia!

Ez egy gombamód növekvő kislány naplója, amelyben kalandjairól és egy vidám-különös világra való rácsodálkozásáról mesél neked.

Hozzám szóltak

  • olahtamas-: Jó volt olvasni felőletek! Izgalmas lehet ez a KOLBÁSZ, hogy tanulni lehet belőle :) (2020.05.01. 20:23) Hómofisz
  • fűzfavirág: Nagyon várom a nyári beszámolót, és küldtem mailt! (2019.09.13. 23:13) A mesélő nyuszi
  • fűzfavirág: Boldog karácsonyt, küldtem mailt :) (2018.12.21. 20:13) Az igazi Mikulás
  • fűzfavirág: Gyönyörűek a koszorúk! Boldog karácsonyt az egész családnak :) (2018.12.18. 19:53) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Tényleg gombamód növekedés esetének fennforgása van :) Ez a felvételizés már teljesen ... (2018.12.17. 10:44) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Csak jó lehet, egy olyan nyaralás, amiben van grillkolbász is :) (2018.08.31. 11:12) Az évszázad nyaralása
  • Tündérke21: Nagyon tetszett a beszámoló, nem csodálom, hogy ez volt az évszázad nyaralása! ♥♥♥ (2018.08.30. 20:51) Az évszázad nyaralása
  • olahtamas-: BUÉK ! Jó hosszú volt a csendkirály :) (2018.07.09. 07:05) Tíz, tíz, tiszta víz
  • Utolsó 20

Az időgépem

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A világ a falon túl

Tiszta a levegő?

Budapest légszennyezettsége

Van itt még valaki?

Már nagyon várom

Ebből mazsolázhatsz

Az életem filmje

Júliusi aforizmák

2012.03.11. 17:27 - Jankapanka

Címkék: nyár dinoszauruszok aforizmák

 

Na, mit is meséljek Nektek… Másfél hétig itthon voltam teljes karanténban a legújabb felsőlégúti nyavalyával, végül mikor már csak egy kicsit voltam taknyos, Anyuval visszamentünk az orvoshoz a betegállományos papírért. Anyu a lelkemre kötötte, hogy ne nyúljak semmihez, és ne vegyem a kezemet a számba, mert influenzajárvány van. Magyarázott megint a vírusokról meg a baktériumokról (úgyis tudom). Út közben megint előjött a vírusos témával, és még a rendelőben is elmondta egyszer. Nem is nyúltam semmihez… Inkább megnyaltam a széket.

Estére már lázas voltam. Igaz, a takonyhelyzet nem rosszabbodott, csodálkoztak is a szüleim, hogy milyen furcsa influenza ez. Három napig lázas voltam mindenféle egyéb tünet nélkül, aztán a negyedik napon nem tudtam lábra állni. (Ez persze nem vette el a kedvemet semmitől, a földön csúszva közlekedtem.) Kérdésre a vádlimat és a combizmomat mutattam, hogy ott fáj. A doktor néni aztán talált még alig látható kis kiütéseket a hasamon, annak bizonyságául, hogy elkaptam a legújabb helyi járványt.

Szóval most már ilyenem is volt, szerencsésen kigyógyultam belőle (lekopogom), és most azon töröm a fejem, hogy mit nyaljak meg legközelebb.

Többet most nem tudok mesélni, jöjjenek a júliusi mondásaim.

JÚLIUS

július 1.

(Siófok; bemászik az ágy mögé)
– Itt fogok tartózkodni most.

Este leoltjuk a lámpát, reklamál:
– Mindenfelé látványtalan!
(=semerre se látok)

július 2.

– Ha fáj valami, simán sírhatok, nem?

július 4.

Ábrándozik:
– Amikor kicsi voltam, nagyon szerettem volna, hogyha hárman vagyunk testvérek. Az anyukámnak akkor született meg a pótkisbabája, és még egy tartalék kisbaba is született.

július 5.

– Szerényen meghúztam Anyu kezét.

– Popsikrémízű ez a villa.
(??)

Ordítva:
– De én úgy akarom, ahogy szeretném!

július 6.

– Biciklizni szeretnék, de nem bírom a biciklimről a locsolókannát lefabrikálni.

(Várat épít, királylányoknak)
– A vár mellett itt egy szobor van… Az a királyfi, aki régen élt, de már nem él, annak a szobra.

július 7.

– A paraszaurolofusz vigyáz a bárányra, és elkergeti a zsarnokgyíkot.
– És mit mond a paraszaurolofusz a zsarnokgyíknak?
– Mindenféle ijesztőségeket, amiket még a zsarnokgyíkok sem beszélnek.

július 8.

– Hány Mazsolád van?
– Három, az egyiket a mókus hozta.
– ???
– Hát a mókus. Vagy a nyuszi…

július 9.

– Már egyedül is moshatnád az arcodat.
– De én nem tudok a kezemből olyan ládikát csinálni!

július 10.

– Tudod, már a középkorban jártunk táncházba. (=nagyon régen)

július 11.

(vacsora közben)
– Megtanultam lábbal enni!

július 15.

– Az alvós pólódat keresem. Szerintem elvitted, és belecsomagoltál valamit.
– Nem láttam a kezemben…

július 16.

– Ez a nagy dinoszaurusz ragadozó, de a kisgyermekét nagyon szereti, és így őt nem ragadja meg a nagy fogával. Mert az apukák általában szeretni szokták a kisgyermeküket.

július 17.

– Az történt, hogy a nyuszi nem evett elég édességet, és már betegségre gyanakodtunk…

– A paraszaurolofuszok régen, amikor még éltek, akkor hogyan aludtak a fejdíszük miatt?
– Lehet, hogy állva aludtak.
– De akkor hajnalban, amikor megérezték, hogy nincsen puhaság mögöttük, akkor mit csináltak?

– A nyuszinak magasodik a láza!

július 18.

Strand. A lángos felét megette, óvatosan jelezni igyekszik, hogy nem kér többet:
– A magam módján megettem.

július 19.

Dinoszauruszokkal játszik a szőnyegen, beszélgetnek egymással, így kezdődik a mondat:
– Emlékszel, amikor éltünk…

július 21.

– Én puha állatkát hozok oda, és azzal nyúzom az Aput.

– Kanállal fésülgettem Apu haját, és szükségeseket tettem rá az Apura.

július 29.

– Kíváncsi vagyok, szeretnék belelátni a hasamba.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://jankapanka.blog.hu/api/trackback/id/tr64309923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása