Szia!

Ez egy gombamód növekvő kislány naplója, amelyben kalandjairól és egy vidám-különös világra való rácsodálkozásáról mesél neked.

Hozzám szóltak

  • olahtamas-: Jó volt olvasni felőletek! Izgalmas lehet ez a KOLBÁSZ, hogy tanulni lehet belőle :) (2020.05.01. 20:23) Hómofisz
  • fűzfavirág: Nagyon várom a nyári beszámolót, és küldtem mailt! (2019.09.13. 23:13) A mesélő nyuszi
  • fűzfavirág: Boldog karácsonyt, küldtem mailt :) (2018.12.21. 20:13) Az igazi Mikulás
  • fűzfavirág: Gyönyörűek a koszorúk! Boldog karácsonyt az egész családnak :) (2018.12.18. 19:53) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Tényleg gombamód növekedés esetének fennforgása van :) Ez a felvételizés már teljesen ... (2018.12.17. 10:44) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Csak jó lehet, egy olyan nyaralás, amiben van grillkolbász is :) (2018.08.31. 11:12) Az évszázad nyaralása
  • Tündérke21: Nagyon tetszett a beszámoló, nem csodálom, hogy ez volt az évszázad nyaralása! ♥♥♥ (2018.08.30. 20:51) Az évszázad nyaralása
  • olahtamas-: BUÉK ! Jó hosszú volt a csendkirály :) (2018.07.09. 07:05) Tíz, tíz, tiszta víz
  • Utolsó 20

Az időgépem

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

A világ a falon túl

Tiszta a levegő?

Budapest légszennyezettsége

Van itt még valaki?

Már nagyon várom

Ebből mazsolázhatsz

Az életem filmje

Titokzatos rejtélyek a kánikulában

2008.09.07. 16:19 - Jankapanka

Címkék: tükör

A legutóbbi bejegyzésem után többen követelték,hogy legyenek mosolygós képek is a portfoliómban. Ezt nem egészen értettem, hiszen lejjebb görgetve tömérdek szimpatikus portré látható rólam. De legyen meg a nép akarata, íme, ezzel a képpel köszönök be ma:

Sajnos, visszatért a kánikula, ami anyuék szerint a naptárra tekintve nem jogos. Sokkal jobban örülnék az évszaknak megfelelő 25 foknak. Minden okos szakkönyv leírja, hogy a kisbabák e fölött egyre rosszabbul érzik magukat, valamint egyre többet alszanak és isznak. Éreztem, hogy az utolsó kettő némi ellentmondást is hordoz, ezért ki is fejlesztettem az alvás közben cicizést. Nagyszerű dolog, ti is próbáljátok ki.

A túlságosan is napsütéses mindennapokat szerencsére mostanában is feldobja valami. Pontosabban valaki. Fölfedeztem ugyanis, hogy a hálószobában lakik egy másik kisbaba! És ráadásul gyönyörű. Nem értem, miért rejtegették eddig előlem.

 

Ugye, milyen szép? Mindig vigyorognom kell, ha meglátom.

Egyéb furcsa dolgok is vannak ám. A múlt héten először jártam a nagymamáméknál (akit ezúton külön is puszilok, amiért minden akadályt legyőzve levelet írt nekem), és fölfedeztem, hogy a hálószobában ott is lakik egy pontosan ugyanígy kinéző, ugyanilyen gyönyörű kisbaba. Nem sokáig rágódtam ezen a döbbenetes rejtélyen, mert éppen ordítoztam az egybegyűlteknek, majd rajtaütésszerűen elaludtam.

A gyönyörű kisbaba nézegetése mellett a legjobb mulatság a játékaim markolászása és rágása. Ott van az okapi, a DJ-pult, a gyűrkutya, a majom, a részeges holdacska... De nem is sorolom tovább, mert róluk egyszer majd egy külön bejegyzés is fog szólni.

 

Nos, mára csak ennyit szántam; a hőségben hamar elfárad az ember, itt az ideje egy kis tejecskének. Szopizás közben a titokzatos rejtelmek megfejtésének szentelem a perceket, Poirot és Sherlock Holmes elbújhat mellettem.

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://jankapanka.blog.hu/api/trackback/id/tr19652414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuca 2008.09.07. 17:54:08

köszönjük a mosolygós képeket,gyönyörü szép pici leány!Sőt a legszebb! Remélem nemsokára találkozunk!Nagyon büszke vagyok rád!!ezerszer puszil mama.

papamaci67 2008.09.08. 11:23:14

Szia JankaPanka,
Végre egy 100 %-ban tartalmas, szórakoztató, bájos blog !
A Főszereplő pedig *5 :-)
Csak így tovább ! Anyának és Apának is üdvözlet :-)


süti beállítások módosítása