Szia!

Ez egy gombamód növekvő kislány naplója, amelyben kalandjairól és egy vidám-különös világra való rácsodálkozásáról mesél neked.

Hozzám szóltak

  • olahtamas-: Jó volt olvasni felőletek! Izgalmas lehet ez a KOLBÁSZ, hogy tanulni lehet belőle :) (2020.05.01. 20:23) Hómofisz
  • fűzfavirág: Nagyon várom a nyári beszámolót, és küldtem mailt! (2019.09.13. 23:13) A mesélő nyuszi
  • fűzfavirág: Boldog karácsonyt, küldtem mailt :) (2018.12.21. 20:13) Az igazi Mikulás
  • fűzfavirág: Gyönyörűek a koszorúk! Boldog karácsonyt az egész családnak :) (2018.12.18. 19:53) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Tényleg gombamód növekedés esetének fennforgása van :) Ez a felvételizés már teljesen ... (2018.12.17. 10:44) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Csak jó lehet, egy olyan nyaralás, amiben van grillkolbász is :) (2018.08.31. 11:12) Az évszázad nyaralása
  • Tündérke21: Nagyon tetszett a beszámoló, nem csodálom, hogy ez volt az évszázad nyaralása! ♥♥♥ (2018.08.30. 20:51) Az évszázad nyaralása
  • olahtamas-: BUÉK ! Jó hosszú volt a csendkirály :) (2018.07.09. 07:05) Tíz, tíz, tiszta víz
  • Utolsó 20

Az időgépem

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A világ a falon túl

Tiszta a levegő?

Budapest légszennyezettsége

Van itt még valaki?

Már nagyon várom

Ebből mazsolázhatsz

Az életem filmje

Ott túl a rácson…

2009.02.16. 15:52 - Jankapanka

Címkék: elalvás

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az estéket szeretem a legjobban. Addigra már Apu is haza szokott érni; a kert felől jön, észreveszem az üvegajtón át, vidáman rikoltozom, izgatottan hadonászom, és a tenyeremmel ütöm a széket vagy a polcot. Anyu felneszel a zenebonára, és beengedi a teraszajtón keresztül. Apu megmosakszik, hogy ne kapjak tőle városi bacilust, azután összegyömöszöl. Azt szokta mondani nekem, hogy „na, mit csinált ma ez az imposztor”, én meg megpróbálom elmesélni, de csak vihogás jön ki a torkomon.

 

Ha még nincs túl késő, Apu le szokott ülni a foteljába a gépével, és dolgozik, én meg segítek neki. Nem nagyon örül neki, amikor segítek, pedig én is tudok pont úgy csinálni, mint ő. Az eredmény is hasonló, egy-két dolog megjelenik a képernyőn, mások pedig eltűnnek. Apu méltatlankodik, hogy „áááá, becsukta, mit csináltál már megint, Anyu, Anyuuu, vigye innen!” Anyu odébb visz, és játszunk a gepárdommal.

 

Vacsorázni is szoktak, de ez nem olyan érdekes, mert úgyis tudom, hogy nem adnak.

 

Viszont utána Anyu elmegy fürödni, és Apu vigyáz rám. Ezt nagyon szeretem, ilyenkor kénytelen rám figyelni, és nem foglalkozhat a gépével, mert úgyis bántom. A szőnyegen szoktunk hemperegni, vagy csörgőzünk, és megmutatom Apunak, hogy milyen kunsztokat tanultam nap közben. Amikor megunom, beletesz a kenguruba, és ide-oda visz a lakásban, én meg vihogok, kurjongatok és hadonászom. Nagyon boldog vagyok, hogy Apu csakis velem foglalkozik.

 

Utána Anyu levetkőztet, és Apu hozza a fürdővizemet. A szobámban szoktam fürödni, a kiskádban. Azt mondják, hogy már fürödhetnék a nagykádban is, mert stabilan tudok ülni, csak ők rosszul férnének oda, és így egyelőre kényelmesebb a kiskád. Nekem mindegy, hogy hol fürdöm, kizárólag a piros cica érdekel, amit ilyenkor szoktak odaadni. Nagyon sokat képzel magáról az a cica, azonnal sürgősen meg kell rágni, és morogni is kell hozzá. Lehetőleg két kézzel kell markolni (mert még elmenekül), ezért kicsit megsértődöm, amikor a kezemet mossák. De mindig az a vége, hogy készen vagyunk a fürdéssel, és a cicát elveszik, hogy majd holnap találkozunk, én meg mérgelődöm, Apu elvisz megtörölni, és énekel nekem. Huszáros dolgokat szokott, meg hogy Kossuth Lajos azt üzente. Így mire felöltöztetnek, kimondottan harcias-hazafias hangulatba szoktam kerülni.

 

Ez abban mutatkozik meg, hogy állandóan megszököm a hálózsákból, mielőtt még fel tudnák húzni a cipzárt, és okvetlenül meg akarom szerezni Anyu óráját a fotelból. Azt mondják, hogy olyan vagyok, mint egy zsák bolha. Azután a zsák bolha beveszi a D-vitamint (nagyon okos vagyok, kinyitom a számat, ha megmutatják az üveget), Apu pedig leoltja a nagyvillanyt, és csak az éjszakai kislámpa marad.

 

Apu elbúcsúzik tőlem, vigyorgok, de amikor kimegy a szobámból, akkor kiabálni szoktam, Anyu magyarázgatja, hogy most aludni kell, Apu is alszik. Hát jó. Odabújok a cicihez, és beszopizom, így szoktam elaludni. Először komolyan, felelősségtejesen és nagy szakértelemmel szopizom, aztán egyre nagyobb szüneteket tartok két „cum-cum” között, és a szemem lassan lecsukódik. Félálomban azért még szopizom tovább. Anyu megvárja, amíg teljesen elalszom, és a cici kiesik a számból. Ilyenkor mosolyogni szoktam, mint pici baba koromban, amikor még csak a reflexmosolyt ismertem. Anyu nézeget még egy darabig, azután betesz a kiságyamba, egy pillanatra fölriadok, elnyújtózkodom, és alszom tovább.

 

Múltkor annyira felpörögtem az esti játékban, hogy eszem ágában sem volt elaludni a cicin. Nem csendesedtem el, nem öltöttem fel a harmonikus szopi-arcot, hanem tovább rikkantgattam, hadonásztam, mint a cséphadaró, püföltem a levegőt. Anyu próbált a lelkemre beszélni, hogy most már szopizzak és aludjunk, de nem: én fennhangon énekeltem, hogy „Jól van dolga a mostani huszárnak”, vagy valami ehhez hasonlót.

 

Anyu egy idő után megunta, mert már nagyon álmos volt, és azt mondta, ha nem szopizom, akkor menjek be a kiságyba, és aludjak el ott. Ő meg lefeküdt mellém a fotelágyra, a helyére. Egy darabig fennhangon ordítoztam, követeltem, hogy süssön ki a nap, vegyenek ki innen, és kezdődjön el egy új nap, mert a régit már unom. Aztán egyszer csak elhallgattam. Anyu gyanakodva oldalt sandított. Na, hát azt találtam ki, hogy megfogtam magam mellett a kiságy rácsát, fekvő helyzetben egészen odahúztam magam Anyuhoz, és a rácshoz szorított arccal, vigyorogva öt centiről bámultam a fülét.

 

Anyunak annyira kellett röhögnie, hogy ezzel le is mondott a további győzködésemről. A nagy vidámságra bejött Apu, kivett a kiságyból, aztán már hajlandó voltam beszopizni és elaludni. De azóta minden reggel úgy ébresztem Anyut, hogy az oldalamon fekve karizomból a rácshoz húzom magam, és közvetlen közelről vigyorgok rá, mint egy nagy, kerek szemű rajzfilmfigura.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jankapanka.blog.hu/api/trackback/id/tr47946678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cserpi 2009.02.17. 11:09:33

hahhóó, Jankapanka! Tudod mit? Néhány hónap múlva kérheted Apukádtól a Manó Muzsikát vagy a Manó Élővilágot, az be fog jönni Neked, mérget rá! Ahogy a srácoknak (Zalus és Matyi a vőlegényjelöltek persze) is bejött, akik egyébként jól képzettek Kossuth atyánk és egyéb Rákóczi féle, +kuruc nótákat illetően. Egy tavaszi napon majd, ha eljutunk hozzátok Maglódra (innen Pécsről azért nem csak 1 ugrás, legalább 3) majd eldanolják neked, afféle extra szerenádként! Üdv: Zsuzsi

vándorköszörűs. 2009.02.19. 21:40:33

Az első képen olyan, mintha most nyomta volna le az Alt+Tabot, mert rajtakapták, ahogy pasziánszozik. :) "Nem játszottam! Tanulok!"

Kerek repkény & Kékdroid

(Akik feltörték Vándorköszörűs gépét! :P)


süti beállítások módosítása