Szia!

Ez egy gombamód növekvő kislány naplója, amelyben kalandjairól és egy vidám-különös világra való rácsodálkozásáról mesél neked.

Hozzám szóltak

  • olahtamas-: Jó volt olvasni felőletek! Izgalmas lehet ez a KOLBÁSZ, hogy tanulni lehet belőle :) (2020.05.01. 20:23) Hómofisz
  • fűzfavirág: Nagyon várom a nyári beszámolót, és küldtem mailt! (2019.09.13. 23:13) A mesélő nyuszi
  • fűzfavirág: Boldog karácsonyt, küldtem mailt :) (2018.12.21. 20:13) Az igazi Mikulás
  • fűzfavirág: Gyönyörűek a koszorúk! Boldog karácsonyt az egész családnak :) (2018.12.18. 19:53) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Tényleg gombamód növekedés esetének fennforgása van :) Ez a felvételizés már teljesen ... (2018.12.17. 10:44) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Csak jó lehet, egy olyan nyaralás, amiben van grillkolbász is :) (2018.08.31. 11:12) Az évszázad nyaralása
  • Tündérke21: Nagyon tetszett a beszámoló, nem csodálom, hogy ez volt az évszázad nyaralása! ♥♥♥ (2018.08.30. 20:51) Az évszázad nyaralása
  • olahtamas-: BUÉK ! Jó hosszú volt a csendkirály :) (2018.07.09. 07:05) Tíz, tíz, tiszta víz
  • Utolsó 20

Az időgépem

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A világ a falon túl

Tiszta a levegő?

Budapest légszennyezettsége

Van itt még valaki?

Már nagyon várom

Ebből mazsolázhatsz

Az életem filmje

Egy anakonda feljegyzései

2008.10.06. 16:17 - Jankapanka

Címkék: anakonda

Ha bal lábbal keltem, vagy fáj a hasam, a kommentjeimet szoktam olvasgatni, és jobb kedvre derülök. Micsoda prominens személyiségek írnak nekem kommentet!

Ráadásul Apu megtalálta a honlapomon a számlálót, és kiderült, hogy mennyien kíváncsiak rám. Volt olyan nap, amikor százan is megnéztek! Hűha, gyakrabban kéne írnom.

Voltak olyanok is, akik kereső alapján keveredtek ide (ez is kiderül a statisztikákból). Bár gyanítom, hogy egy részük nem azt találta itt, amire számított. Például aki ezt írta be a keresőbe: "hordozókendő eladó" -- na igen, a hordozókendős bejegyzésemben tényleg írtam a pékbolti eladó néniről... Vagy aki erre keresett rá: "miért kopaszodom"...

Ha a kérdéseikre nem is kaptak választ, remélem, azért szereztem nekik is néhány vidám percet.

Na, de lássuk az aktuális híreket. Lassan beértem abba a korszakba, amikor mindent a számba tömök. Még nem jön a fogam (szerencsére, mondja Anyu, mert így is kulturálatlanul eszem és harapok), egyszerűen csak a szemem és a kezem után a számmal is meg akarom "nézni" a dolgokat.

Általában nem ízlenek. Egyik se hasonlít a cicihez. Miközben két kézzel a számba gyömöszölök valamit, többnyire öklendezem, hörgök és undorodó arcot vágok.

Máskor meg olyan ádáz fejem van, mint egy vadászó anakondának. Csöndben lappangok Anyu hóna alatt (ha csinálni akar valamit, főz vagy pakolászik, engem is magával kell cipelnie); ha megfog valamit, jó alaposan megnézem, és ha megtetszik, ráfókuszálok, hirtelen két kézzel lecsapok rá, és a számba rántom.

Múltkor kikaptam a kezéből egy paprikát, amit éppen megmosott. Elragadtam egy doboz leveskockát. Brutálisan leragadoztam az edényfogót.

Igen veszélyes kisbaba vagyok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jankapanka.blog.hu/api/trackback/id/tr42699673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása