Szia!

Ez egy gombamód növekvő kislány naplója, amelyben kalandjairól és egy vidám-különös világra való rácsodálkozásáról mesél neked.

Hozzám szóltak

  • olahtamas-: Jó volt olvasni felőletek! Izgalmas lehet ez a KOLBÁSZ, hogy tanulni lehet belőle :) (2020.05.01. 20:23) Hómofisz
  • fűzfavirág: Nagyon várom a nyári beszámolót, és küldtem mailt! (2019.09.13. 23:13) A mesélő nyuszi
  • fűzfavirág: Boldog karácsonyt, küldtem mailt :) (2018.12.21. 20:13) Az igazi Mikulás
  • fűzfavirág: Gyönyörűek a koszorúk! Boldog karácsonyt az egész családnak :) (2018.12.18. 19:53) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Tényleg gombamód növekedés esetének fennforgása van :) Ez a felvételizés már teljesen ... (2018.12.17. 10:44) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Csak jó lehet, egy olyan nyaralás, amiben van grillkolbász is :) (2018.08.31. 11:12) Az évszázad nyaralása
  • Tündérke21: Nagyon tetszett a beszámoló, nem csodálom, hogy ez volt az évszázad nyaralása! ♥♥♥ (2018.08.30. 20:51) Az évszázad nyaralása
  • olahtamas-: BUÉK ! Jó hosszú volt a csendkirály :) (2018.07.09. 07:05) Tíz, tíz, tiszta víz
  • Utolsó 20

Az időgépem

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A világ a falon túl

Tiszta a levegő?

Budapest légszennyezettsége

Van itt még valaki?

Már nagyon várom

Ebből mazsolázhatsz

Az életem filmje

Kopaszodom

2008.09.08. 20:39 - Jankapanka

Tessék, akartam írni egy posztot a hajamról, de mire hozzájutok, már nem is aktuális.

Mesélek inkább valami érdekeset.

A múltkori szalonnasütéskor a szüleim rájöttek, hogy már ősz van, és korán sötétedik -- vagyis este nyolckor ott ültünk töksötétben a kert végében a parázs körül, és nem láttuk egymás fejét. Ezért Apu vett négy kis szolárlámpát, nappal magukba szívják a napfényt, és éjszaka pici fénypontok világítanak a kertben, mint a szentjánosbogárkák. (Anyu elmesélte nekem, hogy milyen az a szentjánosbogár, amikor a teraszon üldögéltünk alkonyatkor.)

Tegnap este megérkezett a hidegfront. A szüleim a hálószoba ablakából nézték a villámokat. Megbeszélték, hogy a kis lámpások biztos vízállóak, de aztán sajnálták őket, hogy talán elviszi a szél, és Apu kiment értük.

Azután elvittek engem fürödni. Apu éppen a pelenkámat adta rám, amikor hirtelen sötét lett a lakásban. Ugyanis kitört a vihar, és elment az áram. De a kis szolárlámpák világítottak a nappali sarkában, Anyu el is szaladt értük, így én vagyok a világon az első kisbaba, akit szolárlámpánál öltöztettek. (De aztán visszajött az áram is.)

Na, és akkor most a hajamról is valamit.

Amikor megszülettem, sűrű, selymes hajam volt, Anyukám nem tudott betelni a nézésével. Még néhány hetes koromban is mindenki azt mondta rám az utcán meg a boltban, hogy "hű, mennyi haja van!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán újabb néhány hét múltán a "mennyi" jelző lekopott, és már csak azt állapították meg, hogy van hajam. Szóval kopaszodni kezdtem. Apukám szomorkodott.

Tovább rontottam a helyzetet a fültépős korszakomban, amikor a tépésre rendszeresített bal fülem fölött "kartávolságban" teljesen eltüntettem a hajamat, és a markom állandóan tele volt apró hajszálakkal. A szüleim maguk alatt voltak, hiába magyaráztam nekik, hogy az ész a fontos.

 

Nemsokára már csak annyi hajam volt, mint egy öreg bácsinak, és a szüleim viccelődtek velem, hogy majd keresztülfésülik a buksimon.

 

Nagyjából egy hete azonban örvendetes sebességgel nőni kezdett az új hajam, szóval elkerültem, hogy tökkopasz legyek. Remélem, a szüleim is veszik az adást, és nem szólítanak többet kopirnyónak meg kopiánernek, mert már így is épp elég idióta becenevet aggattak rám. (Ha épp humoromnál vagyok, jókat nevetek rajtuk, de ha félórás szunyókálásból riadok föl, és hirtelen rám szakadnak a világ gondjai, végletekig el tudok keseredni az idétlen szüleimtől!)

A bejegyzés trackback címe:

https://jankapanka.blog.hu/api/trackback/id/tr14654544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamcsi 2008.09.10. 17:38:11

Szia Te Legjobb Hanna! (Ha már a Nagyanyád szerint Te vagy a legszebb, legokosabb, stb ...)
Nagyon szépeket mosolyogsz! A hajad miatt pedig ne aggódj, ekkora koromban nekem még ennyi sem volt, ha jól emlékszem ... :-)
Sok - sok puszi neked, PetrezselyemPanna!

gethe 2008.09.11. 15:03:15

Ilyen lámpánk nekünk is van Isaszegen a kertben,és eddig vízállónak bizonyult :)

nyuca 2008.09.11. 16:55:40

Naná hogy a leg..leg..leg!Képen se semmi a kis mókus,de a valóság lenyügöző !Tegnap volt szerencsém meg babázni a mi kicsi Pankánkat :)Nagyon jó volt ,szivesen meg tenném gyakrabban!Ezerszer puszil Mama


süti beállítások módosítása