Szia!

Ez egy gombamód növekvő kislány naplója, amelyben kalandjairól és egy vidám-különös világra való rácsodálkozásáról mesél neked.

Hozzám szóltak

  • olahtamas-: Jó volt olvasni felőletek! Izgalmas lehet ez a KOLBÁSZ, hogy tanulni lehet belőle :) (2020.05.01. 20:23) Hómofisz
  • fűzfavirág: Nagyon várom a nyári beszámolót, és küldtem mailt! (2019.09.13. 23:13) A mesélő nyuszi
  • fűzfavirág: Boldog karácsonyt, küldtem mailt :) (2018.12.21. 20:13) Az igazi Mikulás
  • fűzfavirág: Gyönyörűek a koszorúk! Boldog karácsonyt az egész családnak :) (2018.12.18. 19:53) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Tényleg gombamód növekedés esetének fennforgása van :) Ez a felvételizés már teljesen ... (2018.12.17. 10:44) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Csak jó lehet, egy olyan nyaralás, amiben van grillkolbász is :) (2018.08.31. 11:12) Az évszázad nyaralása
  • Tündérke21: Nagyon tetszett a beszámoló, nem csodálom, hogy ez volt az évszázad nyaralása! ♥♥♥ (2018.08.30. 20:51) Az évszázad nyaralása
  • olahtamas-: BUÉK ! Jó hosszú volt a csendkirály :) (2018.07.09. 07:05) Tíz, tíz, tiszta víz
  • Utolsó 20

Az időgépem

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A világ a falon túl

Tiszta a levegő?

Budapest légszennyezettsége

Van itt még valaki?

Már nagyon várom

Ebből mazsolázhatsz

Az életem filmje

Panka az erdőben

2008.09.02. 18:52 - Jankapanka

Címkék: máv buli

Megint rengeteg minden történt, csak nem nagyon van időm blogolni. Például megint sütöttünk szalonnát, amikor itt volt berzso, és hozott nekem egy könyvet, ami pont jó lesz a doktorimhoz. Minden nap olvasgatom egy kicsit, miközben azon tűnődöm, hogyan is közelítsem meg a témát. (Szerintem történeti résszel fogom kezdeni, azután a nemzetközi kitekintés jön, különös tekintettel az uniós tagállamokra.)

És voltak itt a barátaim is, akikkel úszóversenyt rendeztünk, de esélyem sem volt győzni. Biztos doppingolnak!

 

Múlt szombaton pedig végre elvittek a szüleim arra az erdő nevű helyre, amiről annyit szoktak beszélni. Vándorköszörűs találta ki és szervezte meg, legalábbis a bennünket érintő részében. A szüleim vonattal bevittek a Keleti pályaudvarig, a vonat kivételesen időben jött, ezen nagyon csodálkoztak (de Budapestig azért összeszedett tíz perc késést, nem tudni, miért). Innentől Szucsati vitt minket tovább autóval. A kocsiban találkoztam Annával, akiről azt mondták nekem, hogy ő is egy baba, pedig nem is, mert ő már kész hölgy, és nagyon szép hosszú haja van. Én most épp kopaszodom.

Az autóval megálltunk az erdő szélén, és Anyu belerakott a hordozókendőbe, hogy most gyalogolni fogunk. Én meg úgy gondoltam, hogy az efféle fizikai igénybevételhez először is enni kell, és inni sem árt, elvégre ők beszélnek folyton a szénhidrát- meg folyadékbevitel folyamatosságáról. Végül úgy sikerült kompromisszumot kötni, hogy ráraboltam a cicire a hordozókendőben kuckózva, és Anyu közben felgyalogolt velem a hegyre, szóval a szénhidrát- és folyadékpótlás (részemről) folyamatos volt.

Kő-hegyi turistaháznak hívták a helyet, ahová mentünk.

Odafönt, egy tisztáson egy csomó ismerős fogadott, például ott volt Oláhtamás és Annamari, akik már jártak nálunk, de akkor leordítottam a hajukat szegényeknek. Egy nagy bográcsban főztek valami finomat. Büszke vagyok rá, hogy ennyi jó fej embert ismerek, akik közül sokan már akkor eljöttek megnézni, amikor még csak egy rossz szagú, ordító kis csomag voltam. (Most már sokkal szofisztikáltabban tudok ordítani.)

Nagyon tetszett, hogy ennyi ember van körülöttem, különben is szeretek a szabadban lenni. Remélem, máskor is megyünk. Az ügy érdekében megerőltettem magam, és egész nap angyalian viselkedtem, hogy kedvet csináljak a további szabadtéri programokhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://jankapanka.blog.hu/api/trackback/id/tr7645356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuca 2008.09.06. 16:44:02

szia édes pici babám.annyira vártalak ,és most olyan ritkán látlak.pedig olyan jó lenne babázni veled!hát irok neked levelet/látod a kedvedért még ezt istmeg kinlódom.hát elég nehezen megy!/örülök hogy ilyen mozgalmas az élted és ilyen sok ismerősöd van!annak viszont nem,hogy sirdogálsz ,nézve a sirós képeidet szomoru vagyok.nekünk tevagy a világ leg szebb leg okosabb leg leg leg........ kis babája!!! ezerszer puszil mama


süti beállítások módosítása