Szia!

Ez egy gombamód növekvő kislány naplója, amelyben kalandjairól és egy vidám-különös világra való rácsodálkozásáról mesél neked.

Hozzám szóltak

  • olahtamas-: Jó volt olvasni felőletek! Izgalmas lehet ez a KOLBÁSZ, hogy tanulni lehet belőle :) (2020.05.01. 20:23) Hómofisz
  • fűzfavirág: Nagyon várom a nyári beszámolót, és küldtem mailt! (2019.09.13. 23:13) A mesélő nyuszi
  • fűzfavirág: Boldog karácsonyt, küldtem mailt :) (2018.12.21. 20:13) Az igazi Mikulás
  • fűzfavirág: Gyönyörűek a koszorúk! Boldog karácsonyt az egész családnak :) (2018.12.18. 19:53) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Tényleg gombamód növekedés esetének fennforgása van :) Ez a felvételizés már teljesen ... (2018.12.17. 10:44) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Csak jó lehet, egy olyan nyaralás, amiben van grillkolbász is :) (2018.08.31. 11:12) Az évszázad nyaralása
  • Tündérke21: Nagyon tetszett a beszámoló, nem csodálom, hogy ez volt az évszázad nyaralása! ♥♥♥ (2018.08.30. 20:51) Az évszázad nyaralása
  • olahtamas-: BUÉK ! Jó hosszú volt a csendkirály :) (2018.07.09. 07:05) Tíz, tíz, tiszta víz
  • Utolsó 20

Az időgépem

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A világ a falon túl

Tiszta a levegő?

Budapest légszennyezettsége

Van itt még valaki?

Már nagyon várom

Ebből mazsolázhatsz

Az életem filmje

Szalonnasütés

2008.08.25. 15:19 - Jankapanka

Címkék: buli

Hű, már vannak kommentjeim is! Kétszer is elolvastam őket, de aztán az Anyu elvitt szopizni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szombaton szalonnasütés volt nálunk, az első, amióta kint vagyok Anyu hasából. (Szombat, az tegnapelőtt volt, csak mostanában kevés időm van blogolni.)

Úgy döntöttem, hogy a szalonnasütés érdekes dolog, és nem ordítok rajta.

Reggel elmentünk Anyuval paradicsomot, uborkát, lilahagymát venni a zöldségeshez (a szalonnát és a grillkolbászt már előző nap beszereztük). Csakhogy a zöldséges szabadság miatt zárva, így kénytelenek voltunk tovább bandukolni a távolabbi boltig. Hazafelé Anyunak duplájára nyúlt a karja a szatyortól, de azt mondta, nem baj, úgyis kell neki az izommunka. Én érdeklődve ettem az öklömet a hordozókendőben.

Utána Anyu, egyik kezében velem, rendet rakott a lakásban (méltatlankodva kiabáltam), azután beültetett a hordozóba a konyhapulton, amíg salátát csinált. Súlyos méltánytalanság! Vörösre ordítottam a fejemet. A végén már nem is ordítottam, hanem fújtam és hörögtem, Apu attól félt, hogy megüt a guta. A szüleim előre sajnálták a szegény vendégeket, akik egy kis méretű tömegpusztító fegyvert találnak a hordozóban.

Hat óra után érkeztek a vendégek, egy néni és egy bácsi. Abbahagytam az ordítást, és érdeklődve pislogtam. Hoztak nekem ajándékokat, például egy új piszkálható játékot! Egyből a szívembe zártam őket.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azután meggyújtottuk a tüzet a kertben, és Anyu beült velem szopizni a cseresznyefa lehajló ága alá, ami olyan, mint egy kis sátor. Már igazán ügyesen tudok akárhol szopizni. És Anyu azért nem vitt el múltkor a "Budai Tájakon" céljába (Hűvösvölgybe), mert attól félt, hogy nem tud (vagy nem mer) engem megetetni az erdőben! Ilyen lúzerséget!

Arra ébredtem, hogy besötétedett, csak a parázs pislákol, és halkan beszélgetnek körülöttem. Igazán hangulatos volt, tűnődve ettem az öklömet.

Amikor már készülődtünk befelé, a távolban villogni kezdett az ég, és éjszaka nagy vihar volt.

Másnap nagyon sajnáltam, hogy már elmentek a vendégek, és megint nem történik semmi érdekes. Az egyetlen esemény a vízilabdadöntő volt, szerencsére győztünk, nagyon izgultam.

A bejegyzés trackback címe:

https://jankapanka.blog.hu/api/trackback/id/tr7632222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vándorköszörűs. 2008.08.27. 16:53:51

Teljesen leköt ez az új Izé.... Ja erre a szóra nem kéne rászokni.
Szóval ez a borvirágorros napocska egész talányos, talán belülről is meg kéne vizsgálni.
Remélem Anyu nem unja magát itt alattam, majd kölcsönadom Neki. :o)


süti beállítások módosítása