Szia!

Ez egy gombamód növekvő kislány naplója, amelyben kalandjairól és egy vidám-különös világra való rácsodálkozásáról mesél neked.

Hozzám szóltak

  • olahtamas-: Jó volt olvasni felőletek! Izgalmas lehet ez a KOLBÁSZ, hogy tanulni lehet belőle :) (2020.05.01. 20:23) Hómofisz
  • fűzfavirág: Nagyon várom a nyári beszámolót, és küldtem mailt! (2019.09.13. 23:13) A mesélő nyuszi
  • fűzfavirág: Boldog karácsonyt, küldtem mailt :) (2018.12.21. 20:13) Az igazi Mikulás
  • fűzfavirág: Gyönyörűek a koszorúk! Boldog karácsonyt az egész családnak :) (2018.12.18. 19:53) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Tényleg gombamód növekedés esetének fennforgása van :) Ez a felvételizés már teljesen ... (2018.12.17. 10:44) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Csak jó lehet, egy olyan nyaralás, amiben van grillkolbász is :) (2018.08.31. 11:12) Az évszázad nyaralása
  • Tündérke21: Nagyon tetszett a beszámoló, nem csodálom, hogy ez volt az évszázad nyaralása! ♥♥♥ (2018.08.30. 20:51) Az évszázad nyaralása
  • olahtamas-: BUÉK ! Jó hosszú volt a csendkirály :) (2018.07.09. 07:05) Tíz, tíz, tiszta víz
  • Utolsó 20

Az időgépem

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A világ a falon túl

Tiszta a levegő?

Budapest légszennyezettsége

Van itt még valaki?

Már nagyon várom

Ebből mazsolázhatsz

Az életem filmje

Nem kaptam fánkot

2009.02.06. 17:41 - Jankapanka

Címkék: buli

Ez a poszt és a későbbiek nem jöhettek volna létre báró Maki von Streifenschwanz nélkül. Köszönjük a gyors segítséget, Maki!

 

Tegnap spontán farsangi buli volt nálunk Oláhtamás, Annamari és berzso részvételével. Azért volt farsangi, mert sütöttünk fánkot. Amiből nekem nem adtak.

 

A fánksütésben való közreműködésem abban állt, hogy elaludtam séta közben, és csak akkor ébredtem föl (a teraszon), amikor Anyu éppen az utolsó fánkokat rakta az olajba. Anyu szerint ez a lehető legnagyobb segítség volt részemről. (Ja, és most ezt kell beosztania a hónap hátralévő részére.)

 

A fánk receptje Johanna üknagymamámtól származik, akiről a nevemet kaptam.

 

Ha erre jártok, sütünk nektek is!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végre láttam olyat, hogy a felnőttek is éppen olyan vadul gyömöszölnek valamit az arcukba, mint én. Csak én mostanában leginkább a zoknimat szoktam (vesszenek a zoknik és elvtelen csatlósaik, a sapkák!), ők meg ezt a fánkot vagy mit, meg egy másikat, egy rétes nevűt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Addigra szép kerekre aludtam a fejemet, és igen jó kedvem kerekedett. Megmutattam a játékaimat a vendégeknek. Nem akarták megrágni őket, viszont nagyon lelkesen csörgőztek velük. El is határoztam, hogy máskor is hívok ilyen együttműködő, jól mozgósítható vendégeket. Arra is gondoltam, hogy adok nekik egyet-egyet a csörgőimből, de nem biztos, hogy otthon is játszanának vele. Vagy a munkahelyükön.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Viszonzásul ők is megmutatták nekem a játékaikat. Tamásnak például van egy kisbabáknak való laptopja, úgy hívják, hogy Asus Eee. Azért hívják így, mert amikor az ember meg akarja rágni, természetszerűleg kiabál, hogy „Eee!”. (De persze nem engedik megrágni. Pedig tisztán látszik, hogy nekem tervezték. Na, majd ha nagy leszek, én sem adok a kezükbe semmit.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kaptam egy bagoly alakú hátizsákot. A bagoly azért is találó ajándék, mert amikor még Anyu hasában sem voltam, a szüleim sokat találgatták, hogy vajon fiú leszek-e, vagy lány. Vagy bagoly.

 

Szóval most már mehetek túrázni. Alig várom, hogy kitavaszodjon! A kertünkben elkezdték kidugni az orrukat a föld alól a tulipánok, Anyu szerint ez már jelent valamit.

 

(Oláhtamás képeinek felhasználásával)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jankapanka.blog.hu/api/trackback/id/tr91926984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása