Szia!

Ez egy gombamód növekvő kislány naplója, amelyben kalandjairól és egy vidám-különös világra való rácsodálkozásáról mesél neked.

Hozzám szóltak

  • olahtamas-: Jó volt olvasni felőletek! Izgalmas lehet ez a KOLBÁSZ, hogy tanulni lehet belőle :) (2020.05.01. 20:23) Hómofisz
  • fűzfavirág: Nagyon várom a nyári beszámolót, és küldtem mailt! (2019.09.13. 23:13) A mesélő nyuszi
  • fűzfavirág: Boldog karácsonyt, küldtem mailt :) (2018.12.21. 20:13) Az igazi Mikulás
  • fűzfavirág: Gyönyörűek a koszorúk! Boldog karácsonyt az egész családnak :) (2018.12.18. 19:53) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Tényleg gombamód növekedés esetének fennforgása van :) Ez a felvételizés már teljesen ... (2018.12.17. 10:44) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Csak jó lehet, egy olyan nyaralás, amiben van grillkolbász is :) (2018.08.31. 11:12) Az évszázad nyaralása
  • Tündérke21: Nagyon tetszett a beszámoló, nem csodálom, hogy ez volt az évszázad nyaralása! ♥♥♥ (2018.08.30. 20:51) Az évszázad nyaralása
  • olahtamas-: BUÉK ! Jó hosszú volt a csendkirály :) (2018.07.09. 07:05) Tíz, tíz, tiszta víz
  • Utolsó 20

Az időgépem

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A világ a falon túl

Tiszta a levegő?

Budapest légszennyezettsége

Van itt még valaki?

Már nagyon várom

Ebből mazsolázhatsz

Az életem filmje

A négyhónapos szülinapi bulim

2008.09.15. 12:00 - Jankapanka

Címkék: buli

Apuék megengedték, hogy a négyhónapos születésnapom alkalmából kerti bulit rendezzek.

Paprikás krumplit főztem az egybegyűlteknek (Anyu kicsit segített).

Van egy tök jó 22 literes bográcsom, még a születésem előtt kaptam. (Még egyszer köszönöm! Szerintem nem is sejtettétek, mi mindenre jó: például babafotelnek, vagy akár fürödhetnék is benne...)

Remekül izmoztam a fakanállal, de a fényképezőgép láttán abbahagytam. (Általában az összes produkciómat azonnal abbahagyom, amint meglátom a fényképezőgépet -- többnyire még az ordítozást is. A szüleim többször visszaéltek ezzel...)

Az elsőnek érkezőket gyorsan befogtam krumplit pucolni, én pedig felügyeltem a műveleteket.

Kaptam egy csomó mindent, többek között nyolc széket is, így most már akkor sem kell állófogadást tartanom, ha megint sok vendéget hívok. (Az otthonom kész székesegyház!)

Két tök jó pasi is volt a bulimon, nem is tudom, melyikük tetszik jobban. Danival jókat beszélgettem, sok a közös témánk. Boldizsár viszont a megközelíthetetlen álompasi, aki már járni is tud! És ott volt még Anna is, akit a múltkori túráról már ismerek, meg egy idősebb úr, aki szöcskéket fogott. Ja, meg még felnőttek is.

Sőt, két pocaklakó kisbaba is eljött a bulimra, picit irigykedtem rájuk. De aztán mégse szóltam nekik, hogy nekik van a legjobb helyük a világon, igyekezzenek bent maradni. Végül is, ha jobban belegondolok, már egészen megszoktam a kinti világot, annyira nem is szörnyű, mint első pillantásra látszott. Néha egész jól szórakozom!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jankapanka.blog.hu/api/trackback/id/tr50664207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuca 2008.09.15. 16:13:55

Hogy kerül a mókus a bográcsba?Még jó,hogy nem tévesztettek össze a krumplival!Isten éltese az én legdrágább unokámat!!!

mamcsi 2008.09.29. 15:04:57

Szia Te Édes Baba! Úgy hiányzol már ... Minden nap megcsodálom a képeidet, nagyon szép vagy! Sok - sok puszit kuldok Neked, és a szekrénybeli kis versenyzotársadnak is!


süti beállítások módosítása