Szia!

Ez egy gombamód növekvő kislány naplója, amelyben kalandjairól és egy vidám-különös világra való rácsodálkozásáról mesél neked.

Hozzám szóltak

  • olahtamas-: Jó volt olvasni felőletek! Izgalmas lehet ez a KOLBÁSZ, hogy tanulni lehet belőle :) (2020.05.01. 20:23) Hómofisz
  • fűzfavirág: Nagyon várom a nyári beszámolót, és küldtem mailt! (2019.09.13. 23:13) A mesélő nyuszi
  • fűzfavirág: Boldog karácsonyt, küldtem mailt :) (2018.12.21. 20:13) Az igazi Mikulás
  • fűzfavirág: Gyönyörűek a koszorúk! Boldog karácsonyt az egész családnak :) (2018.12.18. 19:53) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Tényleg gombamód növekedés esetének fennforgása van :) Ez a felvételizés már teljesen ... (2018.12.17. 10:44) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Csak jó lehet, egy olyan nyaralás, amiben van grillkolbász is :) (2018.08.31. 11:12) Az évszázad nyaralása
  • Tündérke21: Nagyon tetszett a beszámoló, nem csodálom, hogy ez volt az évszázad nyaralása! ♥♥♥ (2018.08.30. 20:51) Az évszázad nyaralása
  • olahtamas-: BUÉK ! Jó hosszú volt a csendkirály :) (2018.07.09. 07:05) Tíz, tíz, tiszta víz
  • Utolsó 20

Az időgépem

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A világ a falon túl

Tiszta a levegő?

Budapest légszennyezettsége

Van itt még valaki?

Már nagyon várom

Ebből mazsolázhatsz

Az életem filmje

Tűzijáték

2008.08.20. 11:43 - Jankapanka

Címkék: fejlődés

Ma lettem 14 hetes. Ebből az alkalomból kisebb ünnepségeket rendeznek a városban. A művelődési házban, meg a patakparton. A helyi újságban olvastam. (Megfogdosni nem hagyták az újságot, azt mondták, koszos.)

Meg valami nagyobb városban, ahová a vonat megy, állítólag tűzijáték is lesz, egy hegyről lövik egy folyó fölé. Nálunk múlt szombaton volt, a patakparton, de a teraszról nem lehetett látni a bambuszbokrok miatt.

Az alkalom tiszteletére ma reggel lepisiltem Anyu lábát pelenkán keresztül, gondoltam, ez is része az ünnepségsorozatnak. De nem jött be, legközelebb inkább népi táncolok.

Viszont mostanában újabb dolog foglalkoztat -- szerintem menne nekem az az ülés nevezetű dolog egyedül is, ha még erősítek egy kicsit. És akkor nem bírnának többet lefektetni, vehehe. Rühellem a fekvést, szerintem ezért ordítok a babakocsiban is, meg ha elalszom Anyu ölében, és letesz.

Múltkor nagyon ordibáltam fektemben, Anyu odanyújtotta az ujját, belecsimpaszkodtam, és felhúzott ülő helyzetbe. Egyből abbahagytam az ordítozást, és elkerekedett szemmel nézegettem az új perspektívát. Aztán visszaeresztett fekvésbe -- ordítottam --, visszahúzott ülésbe -- vigyorogtam.

Azóta, ha hátradőlve ülök Anyu ölében, időnként eszembe jut, és apró haspréseket csinálok, már egész magasra föl tudom emelni magamat, ő meg rémüldözik, hogy le ne pottyanjak az öléből.

Apu álmos, éjszaka volt valami teljesítménytúra nevű helyen. Mi lehet az, és engem miért nem visznek?

A bejegyzés trackback címe:

https://jankapanka.blog.hu/api/trackback/id/tr26624361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vándorköszörűs. 2008.08.22. 18:18:17

Ohhoohóóó!

Most ébredtem és még nem is sminkeltem! Be fogom perelni ezeket a paparazzikat! :P

Itt terpesztek, nemtom mit vannak ettől úgy oda! Az üléstől már lázadnak az ülőgumóim nem sokára teljes vertikalitásba vonulok! :o)


süti beállítások módosítása