Szia!

Ez egy gombamód növekvő kislány naplója, amelyben kalandjairól és egy vidám-különös világra való rácsodálkozásáról mesél neked.

Hozzám szóltak

  • olahtamas-: Jó volt olvasni felőletek! Izgalmas lehet ez a KOLBÁSZ, hogy tanulni lehet belőle :) (2020.05.01. 20:23) Hómofisz
  • fűzfavirág: Nagyon várom a nyári beszámolót, és küldtem mailt! (2019.09.13. 23:13) A mesélő nyuszi
  • fűzfavirág: Boldog karácsonyt, küldtem mailt :) (2018.12.21. 20:13) Az igazi Mikulás
  • fűzfavirág: Gyönyörűek a koszorúk! Boldog karácsonyt az egész családnak :) (2018.12.18. 19:53) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Tényleg gombamód növekedés esetének fennforgása van :) Ez a felvételizés már teljesen ... (2018.12.17. 10:44) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Csak jó lehet, egy olyan nyaralás, amiben van grillkolbász is :) (2018.08.31. 11:12) Az évszázad nyaralása
  • Tündérke21: Nagyon tetszett a beszámoló, nem csodálom, hogy ez volt az évszázad nyaralása! ♥♥♥ (2018.08.30. 20:51) Az évszázad nyaralása
  • olahtamas-: BUÉK ! Jó hosszú volt a csendkirály :) (2018.07.09. 07:05) Tíz, tíz, tiszta víz
  • Utolsó 20

Az időgépem

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A világ a falon túl

Tiszta a levegő?

Budapest légszennyezettsége

Van itt még valaki?

Már nagyon várom

Ebből mazsolázhatsz

Az életem filmje

Heti kvízkérdésünk

2013.07.25. 17:32 - Jankapanka

Címkék: szoptatás szoptatási problémák

Rosszat sejtek. A tesóm még a fejét sem bírja megtartani, és máris utánoz. (Már amiben tud, mert én például már a születésemkor meg tudtam tartani a fejemet.)

 

Most azt találta ki, hogy besárgult, ezért folyton alszik és nem hajlandó enni. Minél kevésbé eszik, annál erőtlenebb, így nem tud elmúlni a sárgaság (ahhoz is sok folyadék kellene), következésképpen még többet alszik és még rosszabbul eszik.

 

Két korty után édesdeden szundikál a cicin. (Pedig a technikát állítólag tudja.) Simogatják, csipkedik, masszírozzák. Még jobban alszik. Vállra teszik, böfiztetik, tisztába rakják. Nagy kegyesen kinyitja az egyik szemét, és jelzi, hogy esetleg el tudna képzelni némi cicizést. Irányba állítják, rácuppan, kettőt nyel – és már alszik.

 

Anyu lefeji a tejet, és cumisüvegből próbálja beletölteni. Szuszu undorodva kitolja a szájából a cumit, és kicsorgatja a tejet.

 

Valahonnan ismerős a módszer? Kár, hogy nem védettem le annak idején… Tudom, világszerte rengeteg kisbaba teszteli ilyen módon a szülei túlélőképességét, de itt a családon belül mégis csak az én szabadalmam volt.

 

Meg is untam a nyílt plágiumot, és elhúztam Apuval a Balatonra.

 

Anyu itthon maradt a tesómmal, és a három óránként bekövetkező egy-másfél óra cicin nyammogás, fél óra fejés mellett megpróbál néha aludni/enni/egyéb módon létfenntartani is.

 

Mindegy. A jelek szerint én sem háromkilósan fogok érettségizni, ahogy annak idején tervben volt, így hát reméljük, Szuszu sem három és fél kilósan fog. A karón varjú látása legalábbis hozzájárul a kitartás növeléséhez a szüleim esetében.

 

Vigasztalásul álljon itt heti kvízkérdésünk: melyik fényképeken látható Szuszu húgom, és melyikeken én? A helyes megfejtők között kakis pelenkákat és 2 perc ordítást sorsolunk ki. (Az ordítást én szolgáltatom, mert a tesóm egyelőre csendben van.)

 p1.jpg

sz1.jpg

p2.jpg

sz2.jpg

p3.jpg

sz3.jpg

p4.jpg

sz4.jpg

p5.jpg

sz5.jpg

p6.jpg

sz6.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jankapanka.blog.hu/api/trackback/id/tr715426382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása