Szia!

Ez egy gombamód növekvő kislány naplója, amelyben kalandjairól és egy vidám-különös világra való rácsodálkozásáról mesél neked.

Hozzám szóltak

  • olahtamas-: Jó volt olvasni felőletek! Izgalmas lehet ez a KOLBÁSZ, hogy tanulni lehet belőle :) (2020.05.01. 20:23) Hómofisz
  • fűzfavirág: Nagyon várom a nyári beszámolót, és küldtem mailt! (2019.09.13. 23:13) A mesélő nyuszi
  • fűzfavirág: Boldog karácsonyt, küldtem mailt :) (2018.12.21. 20:13) Az igazi Mikulás
  • fűzfavirág: Gyönyörűek a koszorúk! Boldog karácsonyt az egész családnak :) (2018.12.18. 19:53) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Tényleg gombamód növekedés esetének fennforgása van :) Ez a felvételizés már teljesen ... (2018.12.17. 10:44) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Csak jó lehet, egy olyan nyaralás, amiben van grillkolbász is :) (2018.08.31. 11:12) Az évszázad nyaralása
  • Tündérke21: Nagyon tetszett a beszámoló, nem csodálom, hogy ez volt az évszázad nyaralása! ♥♥♥ (2018.08.30. 20:51) Az évszázad nyaralása
  • olahtamas-: BUÉK ! Jó hosszú volt a csendkirály :) (2018.07.09. 07:05) Tíz, tíz, tiszta víz
  • Utolsó 20

Az időgépem

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A világ a falon túl

Tiszta a levegő?

Budapest légszennyezettsége

Van itt még valaki?

Már nagyon várom

Ebből mazsolázhatsz

Az életem filmje

Tavaly is volt ősz (= 2011. októberi és novemberi aforizmák)

2012.09.30. 18:21 - Jankapanka

Címkék: dinoszauruszok aforizmák

aforiz0.jpg

Ha már így belehúztunk... (A képek mostaniak.)

2011. OKTÓBER

október 1.

„középsős víz" (langyos víz)
Magyarázatként:
– A hideg víz, az kiscsoportos víz.

október 2.

– Anyu, a teraszon láttam egy cicát, aki nénisen nézett!

– Írtam egy könyvet, aminek az a címe, hogy Érdekes leletek. Arról szól, hogy találnak egy érdekes leletet, amiről nem tudják, micsoda, és végül kiderül, hogy egy hypsilophodon. Olyat is írtam, hogy Érdekes maradványok tisztítása.

október 4.

(Két műanyag dinoszaurusz találkozik a szőnyegen.)
– Nézd, én is triceratopsz vagyok. Mind a ketten növényevők vagyunk. Legeljünk!

– És bementek a tehenekhez, hogy legeljenek. A tehenek nagyon megijedtek tőlük, és átugrották a villanypásztort, és elszaladtak.
(Később visszajönnek, és egyeztetés kezdődik.)
– Ti is növényevők vagytok? És melyik növényt szeretitek?
(Valamivel később, látszólag ugyanebben a játékban)
– Megvárom, amíg kiesik innen az árvízkárosultaknak érkezett pénz.

– Panni, nem beszélünk így a szüleinkkel.
– Nem beszélünk így a gyerekünkkel!

aforiz1.jpg

október 8.

Délutáni alvásból széles mosollyal ébred:
– Kettő szöcskéről meg egy szöcskeszállító autóról álmodtam!

– Nagyon-nagyon régen, a hússzázadok évén (= a XX. században) Anyuval színeztünk, és akkor még így fogtam a ceruzát (= marokra), de most már jól fogom.

Intrikus fejjel viszi a hokedlit a polchoz:
– Valami csúfságot fogok kitalálni!

október 10.

(Este, ágyban)
– Anyu, mesélj állatokról!
– Késő van már.
– Akkor legalább csak bolhákról mesélj...

– Anyu, van az az ének, amikor a farkas megette a... Anyu, a kecskének van holtteste?

aforiz2.jpg

október 14. (Nyávogi 3 éves és 5 hónapos)

– A varjú az autó angol nevét mondja, mert azt mondja, „kár-kár", és az autó is úgy van angolul, hogy „car".

október 15.

– Ennek a versemnek az a címe, hogy „Ha nem ment el, ha igen".

október 17.

– És azt mondta a róka, hogy májusban nem szabad fiúkat puszilgatni, mert tavasszal nagyon koszosak a fiúk abban a városban.

– A föld nem bír el téged?
– Már miért ne bírna el engem a föld?
– Azért, mert mindig sámlin szoktál meg párnán ülni.

október 19.

Odahurcolja a matracot a szobai csúszdához:
– Most így majd nem ütöm be a fejem, amikor hason csúszom!
Lecsúszik, majd büszkén:
– Nem ütöttem be a fejemet! A karomat ütöttem be.

október 23.

Énekelget:
– Elment reggel a kis bolha...
   Estig gyalogolt, este hazaért.

aforiz3.jpg

október 24.

– A krumplifőzelékben találták meg a dinoszaurusz rokonának a lenyomatát.

október 25.

– A paraszaurolofusz beugrott a fürdővízbe, és tökig habos lett.

– Ebadta vagy.
– Tessék?
– Adott az eb. Egy nagy kutya hozott a szájában, és úgy kerültél a családba.
– Nem! Én belőled születtem! Tudod, ciciztem is!

október 26.

– Úgy hívják a t-rexet, hogy Harmóniás Rezső. Harmóniás Rezső, a ravasz t-rex.

– A tyrannosaurus rex és a spinosaurus harcolnak... Végül a spinosaurus pusztult el.
– És a t-rex megeszi?
– Nem, csak megnézi, és elkocog. De abban az országban, ahol ez a harc történt, ott a targonyába szokták tenni a t-rexet.
(Tarhonyás t-rex!!! :)))

október 28.

Dinoszaurusz-kiállítást játszik: sorba állítja a növényevőket (azok a kedvencei), és a kisegér, nyuszi stb. eljönnek a múzeumba, és megnézik. Javaslom, hogy húsevők is legyenek; erre előveszi a t-rexet (amelyikről korábban kijelentette, hogy „abbahagyta a húsevést"), beállítja a sorba, és rászól:
– T-rex, viselkedj úgy, mintha nem élnél, és viselkedj úgy, hogy húsevő vagy!

október 30.

(Sütit sütünk.)
– Valami nagyon gusztustalan van ott a tepsiben!
(Mármint a süti...)

október 31.

– És ez mikor történt?
– Amikor a Nyuszival meg a Kisegérrel játszottam az asztal alatt... Amikor kétgyerekes család voltam.

aforiz5.jpg

NOVEMBER

november 3.

Valamit dudorászom.
– Miféle oka van annak, hogy ezt énekeled?

november 4.

(A dinoszaurusz-házban külön szinten laknak a húsevők és a növényevők.)
– A növényevő-szobában azért tettek ki egy táblát, hogy „tilos a növényevő-evés", hogy a húsevők nehogy megegyék a növényevőket.

A dilophoszauruszok beszélgetnek:
– Reggel, amikor felébredünk, felmegyünk hozzájuk, de nem esszük meg őket.

november 7.

– Ha így viselkedsz, ceratoszaurusz, leöntelek orrcseppel.

– Az óvodában köteles telefon van. (= vezetékes)

aforiz6.jpg

november 13.

Arrébb teszem a sámlit a szőnyegen.

– Ne, Anyu, neee! Ott a dinoszauruszok börtönben vannak! De csak a húsevők. Testi sértették a libát!

– Van egy olyan precíziós törpés mesém...

november 16.

– Megetted a fasírtot, amit ebédre adtak?
– Meg.
– És mekkora fasírt volt?
– Nagy. Tizenkilenc centi.

november 18.

Elalvás előtt, a fülembe suttogva:
– Anyu, valami hiányzik az életemből...

november 19.

– Ne adjál nekem husit, nekem már minden husi csípős!
– Kislányom, te már növényevő lettél?
– Nem, én tarhonyaevő vagyok még mindig.

aforiz7.jpg

november 24.

Több hétig tartó betegség után:
– Én csak a novembert szeretem az őszből, mert akkor itthon vagyunk.

november 25.

– Apu, vészhelyzet van! Az egyik kiskacsa kiesett az anyukakacsa tőgyéből!

november 27.

„Akármilyen nyakörvem van, megeszem az Anyut – mondta a farkas."

– Holnap, ha hazajöttem, elmegyünk a művelődési házba a színházi próbára.
– Na, ott fogok száj- és körömfájást kapni.
(Járvány van.)

november 28.

– Anyu, ölelj meg! Nagyon rohadtul meg kell téged ölelnem!

aforiz4.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jankapanka.blog.hu/api/trackback/id/tr774811845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása