Szia!

Ez egy gombamód növekvő kislány naplója, amelyben kalandjairól és egy vidám-különös világra való rácsodálkozásáról mesél neked.

Hozzám szóltak

  • olahtamas-: Jó volt olvasni felőletek! Izgalmas lehet ez a KOLBÁSZ, hogy tanulni lehet belőle :) (2020.05.01. 20:23) Hómofisz
  • fűzfavirág: Nagyon várom a nyári beszámolót, és küldtem mailt! (2019.09.13. 23:13) A mesélő nyuszi
  • fűzfavirág: Boldog karácsonyt, küldtem mailt :) (2018.12.21. 20:13) Az igazi Mikulás
  • fűzfavirág: Gyönyörűek a koszorúk! Boldog karácsonyt az egész családnak :) (2018.12.18. 19:53) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Tényleg gombamód növekedés esetének fennforgása van :) Ez a felvételizés már teljesen ... (2018.12.17. 10:44) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Csak jó lehet, egy olyan nyaralás, amiben van grillkolbász is :) (2018.08.31. 11:12) Az évszázad nyaralása
  • Tündérke21: Nagyon tetszett a beszámoló, nem csodálom, hogy ez volt az évszázad nyaralása! ♥♥♥ (2018.08.30. 20:51) Az évszázad nyaralása
  • olahtamas-: BUÉK ! Jó hosszú volt a csendkirály :) (2018.07.09. 07:05) Tíz, tíz, tiszta víz
  • Utolsó 20

Az időgépem

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

A világ a falon túl

Tiszta a levegő?

Budapest légszennyezettsége

Van itt még valaki?

Már nagyon várom

Ebből mazsolázhatsz

Az életem filmje

Filmmúzeum

2011.09.24. 17:52 - Jankapanka

Címkék: angol óvoda táncház hisztityúk

Sziasztok!

Még megvagyunk (bár ennek önmagában igen alacsony a hírértéke). Egészen megszerettem az óvodát, egyedül az uzsonnával van problémám. Megkent kenyeret adnak, ami szerintem nem alkalmas táplálkozásra. Egy ideig győzködtek, hogy de, most tárgyalásokat folytatnak az óvodavezetővel, hogy kaphassak inkább üres kenyeret (de tudjátok, ez nem olyan egyszerű).

Eleinte nem vették komolyan a panaszaimat, aztán jött egy időszak, amikor reggelenként sírva mentem óvodába, és előírásszerűen kapaszkodtam az ajtóban a szülői nyakba. Pedig egyébként kisebb gondom is nagyobb annál, hogy a közelben vannak-e a szüleim, egyedül a társaság és a putulkodás érdekel, szóval az óvodát mintha egyenesen nekem találták volna ki. A szüleim valamelyest törvényszerűnek találták, hogy ellenállok, az azonban meglepte őket, hogy következetesen és kizárólag az uzsonnára hivatkozom.

Ám amikor sikerült megígértetnem, hogy alvás után azonnal értem jönnek (és így még véletlenül sem találkozom megkent kenyerekkel), és ezt néhányszor szerencsére még lehetőségük is volt betartani, az ordítozás hirtelen abbamaradt. Reggelenként újra vidáman szaladok be a csoportszobába (Villám McQueent ábrázoló nadrágban, zokniban, pólóban és hosszúujjúban, ja, meg világító tornacipőben, hogy nehogy már én legyek az omega nőstény). A Megkent Kenyér réme legalább átmenetileg nem fenyeget. A szüleim sóhajtva néznek össze. Ja, ha csak ezen múlik...

A héten egyébként beteg voltam, két napig Apu maradt itthon velem, aztán Anyu, aki munkát is hozott haza (úgyis szabadok az éjszakái, míg én alszom). Anyukám kicsit már zombi állapotban van, és míg én - hajnal felé nyöszörögve forgolódtomban - megkent kenyérről álmodom, ő határidőkről.

Végezetül előkerestem Nektek néhány, eddig közzé nem tett kisfilmet az elmúlt bő fél év terméséből. Tudjátok, a régi szép időkből, amikor...

Amikor még táncházba jártunk:

Amikor még angolórára jártunk:

Amikor még az apukám ölében ülve műsírhattam, valahányszor valami komoly álbajom volt.

(Felhívom figyelmeteket a legendás "hisztiző integetésre"!)

A bejegyzés trackback címe:

https://jankapanka.blog.hu/api/trackback/id/tr83253507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása