Szia!

Ez egy gombamód növekvő kislány naplója, amelyben kalandjairól és egy vidám-különös világra való rácsodálkozásáról mesél neked.

Hozzám szóltak

  • olahtamas-: Jó volt olvasni felőletek! Izgalmas lehet ez a KOLBÁSZ, hogy tanulni lehet belőle :) (2020.05.01. 20:23) Hómofisz
  • fűzfavirág: Nagyon várom a nyári beszámolót, és küldtem mailt! (2019.09.13. 23:13) A mesélő nyuszi
  • fűzfavirág: Boldog karácsonyt, küldtem mailt :) (2018.12.21. 20:13) Az igazi Mikulás
  • fűzfavirág: Gyönyörűek a koszorúk! Boldog karácsonyt az egész családnak :) (2018.12.18. 19:53) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Tényleg gombamód növekedés esetének fennforgása van :) Ez a felvételizés már teljesen ... (2018.12.17. 10:44) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Csak jó lehet, egy olyan nyaralás, amiben van grillkolbász is :) (2018.08.31. 11:12) Az évszázad nyaralása
  • Tündérke21: Nagyon tetszett a beszámoló, nem csodálom, hogy ez volt az évszázad nyaralása! ♥♥♥ (2018.08.30. 20:51) Az évszázad nyaralása
  • olahtamas-: BUÉK ! Jó hosszú volt a csendkirály :) (2018.07.09. 07:05) Tíz, tíz, tiszta víz
  • Utolsó 20

Az időgépem

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A világ a falon túl

Tiszta a levegő?

Budapest légszennyezettsége

Van itt még valaki?

Már nagyon várom

Ebből mazsolázhatsz

Az életem filmje

Gyurmáztunk

2010.05.31. 10:01 - Jankapanka

Címkék: játék

 

Most már nekem is van gyurmám. Annamari készítette. Amikor elhozta nekem, cica formája volt, és nem tudtam, hogy micsoda, de aztán belenyomogattam az ujjam, és láttam, hogy valami érdekes.

 

Anyuval kivittük a teraszra. Anyu azt mondta, hogy most gyurmázni fogunk. Odaültem a kisasztalomhoz, hogy jó, gyurmázzunk, és vártam, hogy mi lesz az a gyurmázás.

 

Anyu golyókákat készített a gyurmából, és odaadta nekem. Tisztelettudóan sorba raktam őket, és nézegettem. Anyu nevetett, és azt mondta, nyugodtan kilapíthatom és összenyomogathatom őket, mert az a gyurmázás. És hogy készíthetnék belőlük például palacsintákat.

 

Így is lett, készítettem néhány palacsintát, és szóltam Anyunak, hogy kellene egy tányér. Anyu gyorsan csinált egy tányért is a gyurmából, meg egy kosarat, a kosárhoz pedig almákat és tojásokat. Bepakoltam őket, de ettől egy kicsit más formájú lett a kosár, és Anyu csinált egy másikat, de annak leszakadt a füle, és akkor raktunk rá egy jó nagy fület. Anyu kanálkát is csinált nekem a tányéromhoz, hogy tudjam mivel enni a palacsintákat, az almát és a tojást, de a kanál elhajlott, mert túl nagy volt, és akkor csinált nekem egy kisebb kanálkát.

 

Közben megkértem, hogy készítsen nekem egy hajót is. A hajó inkább evezős csónak lett, és megkértem Anyut, hogy gyurmázzon nekem egy kislányt, aki evez benne. Anyu erre azt felelte, hogy nem tud kislányt készíteni, hanem inkább csinál nekem helyette egy kukackát.

 

Ágyat is készített, hogy legyen hol aludnia a kukackának, meg kispárnát meg egy takarót, amivel bekaróztam. Aztán szóltam Anyunak, hogy egész éjjel nagyon köhögött a kukackám, és akkor Anyu csinált neki egy sálat, amit a nyakába kötöttem, meg Nyójofent és egy kiskanalat, amivel beveheti. És még egy tányérkát is a kiskanálhoz, a tányérkára pedig cseresznyét, én pedig készítettem neki virslit.

 

Ekkor sopánkodni kezdtem, hogy nincsen keze a kukackámnak, és nem tudja megfogni a kanalát, és akkor Anyu csinált neki kezet meg lábat, és azt mondta, hogy legyen inkább egy kis gyík. De én azt feleltem, hogy attól, hogy van keze meg lába, attól még kukacka.

 

Kértem, hogy készítsen neki egy fürdőkádat, és megfürdettem a kukackámat a kiskádjában, de a kukacka borzasztóan fröcskölt és pancsolt a kiskádban, és megfenyegettem, hogy „Nagykád lesz!” Ezek után Anyunak kellett készítenie még egy nagykádat is, ahová áttettem a kukackámat, de olyan hangosan nyinyilt a nagykádban, hogy vissza kellett tennem a saját kicsi kádjába, és megígérte, hogy többet nem önti a földre a vizet.

 

És még azt is kértem, hogy Anyu készítsen a kukackának egy kis háromkerekű biciklit, amin hogyha majd megtanul pedálozni, akkor nagyobb biciklit is kaphat. Rá is tettem a biciklire, és megpróbált pedálozni, de nem volt rajta pedál, és akkor kértem Anyut, hogy tegyen rá pedált is, ő pedig mormogott valamit az ötleteimről. Végül is lett rajta pedál, legalábbis Anyu azt állította róla, hogy az, és a kukacka annak rendje és módja szerint megtanult biciklizni, de aztán kijött Apu is a teraszra, hogy most már mindjárt sötétedik, és menjünk befelé.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jankapanka.blog.hu/api/trackback/id/tr972044127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása