Szia!

Ez egy gombamód növekvő kislány naplója, amelyben kalandjairól és egy vidám-különös világra való rácsodálkozásáról mesél neked.

Hozzám szóltak

  • olahtamas-: Jó volt olvasni felőletek! Izgalmas lehet ez a KOLBÁSZ, hogy tanulni lehet belőle :) (2020.05.01. 20:23) Hómofisz
  • fűzfavirág: Nagyon várom a nyári beszámolót, és küldtem mailt! (2019.09.13. 23:13) A mesélő nyuszi
  • fűzfavirág: Boldog karácsonyt, küldtem mailt :) (2018.12.21. 20:13) Az igazi Mikulás
  • fűzfavirág: Gyönyörűek a koszorúk! Boldog karácsonyt az egész családnak :) (2018.12.18. 19:53) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Tényleg gombamód növekedés esetének fennforgása van :) Ez a felvételizés már teljesen ... (2018.12.17. 10:44) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Csak jó lehet, egy olyan nyaralás, amiben van grillkolbász is :) (2018.08.31. 11:12) Az évszázad nyaralása
  • Tündérke21: Nagyon tetszett a beszámoló, nem csodálom, hogy ez volt az évszázad nyaralása! ♥♥♥ (2018.08.30. 20:51) Az évszázad nyaralása
  • olahtamas-: BUÉK ! Jó hosszú volt a csendkirály :) (2018.07.09. 07:05) Tíz, tíz, tiszta víz
  • Utolsó 20

Az időgépem

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A világ a falon túl

Tiszta a levegő?

Budapest légszennyezettsége

Van itt még valaki?

Már nagyon várom

Ebből mazsolázhatsz

Az életem filmje

BUÉK, Nyávogiblog!

2009.08.12. 03:34 - Jankapanka

Címkék: évforduló

Ezen a héten lett egy éves a blogom. (Tizedikén, azaz tegnapelőtt, csak nem értem rá írni, mert más dolgom volt.) De sohasem feledem az elsőt.

Holnapután pedig én leszek tizenöt hónapos (de azt már nem várom meg az újabb poszttal, ki tudja, mi jön közbe megint.) Ja, és tegnap volt a napfogyatkozás 10. évfordulója, de azt még nem mondták meg nekem, hogy mi az a napfogyatkozás. Szóval csupa nevezetes dátum.

Amikor Apu csinált nekem blogot, Anyu azt gondolta, hamar el fog halni a dolog. Jó, hogy nem így történt, szeretem, hogy van nekem ilyenem. Már a szüleim is gyakran visszalapoznak benne, mert kezdenek halványulni az emlékek.

Anyu azt mondja, egy kisbabával az első öt-hat hónap kihívás, azután kezd nagyon jó lenni a dolog. Apu némi tűnődés után hozzáteszi, hogy azért ő szívesen emlékszik vissza arra a kihívásra.

Sok minden változott egy év alatt, és sok minden nem. Tessék, nézzétek meg ti magatok!

Hogyan nem tanultam meg zongorázni:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Titokzatos rejtélyek a kánikulában:

 

A Sötét Oldal kisbabája:

 

Köszi, hogy itt vagytok velem, és figyelemmel kíséritek a hétköznapjaimat! És köszi a sok kedves kommentet szóban és írásban egyaránt! Boldog Új Nyávogiblog-évet Nektek is, kedves olvasók!

A bejegyzés trackback címe:

https://jankapanka.blog.hu/api/trackback/id/tr551304339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamcsi 2009.08.30. 23:48:51

Szia Dzsidzsike!
Szerintem tökéletes volt az elmúlt év, ami engem illet, én nagyon - nagyon szívesen átélném még egyszer az egészet. Gondolom, ezzel nem vagyok egyedül ... Jó, hogy jöttél :-)
Sok - sok puszi! (És imádnivaló az új frizurád is!)


süti beállítások módosítása