Szia!

Ez egy gombamód növekvő kislány naplója, amelyben kalandjairól és egy vidám-különös világra való rácsodálkozásáról mesél neked.

Hozzám szóltak

  • olahtamas-: Jó volt olvasni felőletek! Izgalmas lehet ez a KOLBÁSZ, hogy tanulni lehet belőle :) (2020.05.01. 20:23) Hómofisz
  • fűzfavirág: Nagyon várom a nyári beszámolót, és küldtem mailt! (2019.09.13. 23:13) A mesélő nyuszi
  • fűzfavirág: Boldog karácsonyt, küldtem mailt :) (2018.12.21. 20:13) Az igazi Mikulás
  • fűzfavirág: Gyönyörűek a koszorúk! Boldog karácsonyt az egész családnak :) (2018.12.18. 19:53) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Tényleg gombamód növekedés esetének fennforgása van :) Ez a felvételizés már teljesen ... (2018.12.17. 10:44) Az igazi Mikulás
  • olahtamas-: Csak jó lehet, egy olyan nyaralás, amiben van grillkolbász is :) (2018.08.31. 11:12) Az évszázad nyaralása
  • Tündérke21: Nagyon tetszett a beszámoló, nem csodálom, hogy ez volt az évszázad nyaralása! ♥♥♥ (2018.08.30. 20:51) Az évszázad nyaralása
  • olahtamas-: BUÉK ! Jó hosszú volt a csendkirály :) (2018.07.09. 07:05) Tíz, tíz, tiszta víz
  • Utolsó 20

Az időgépem

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

A világ a falon túl

Tiszta a levegő?

Budapest légszennyezettsége

Van itt még valaki?

Már nagyon várom

Ebből mazsolázhatsz

Az életem filmje

A Sötét Oldal kisbabája

2008.10.09. 17:27 - Jankapanka

Címkék: anakonda jeanne darc

Mostanában sötét erők mozgolódnak bennem. (Nem, nem a pelenkámból időnként hallható mennydörgésre gondolok.) Egyszerűen muszáj mindenhonnan lemásznom és kimásznom, még nem tudom, hová megyek, de valami ellenállhatatlanul hív. Nyilván az Erő sötét oldala.

Lehet, hogy nem is Jeanne d'Arc vagyok, hanem Jeanne Dark. (Bár anyukám olykor egyszerűen csak Anakonda Skywalkernek titulál.)

Azelőtt (többé-kevésbé) békésen üldögéltem a kanapé sarkában, amíg Anyu kezet mosott vagy beáztatta a lekakilt ruháimat. (Ja, adtam neki 3 percet, mielőtt ordítok.) De mostanában valahogy jobban hat rám a gravitáció. Mondjuk ebben az is közrejátszik, hogy mindent a számba próbálok gyömöszölni, és sokszor nem a kezemben tartott tárgyat közelítem a számhoz, hanem fordítva. Lendületesen előredőlök, és már orra is buktam, következő lépésben a lábamat próbálom kiszabadítani magam alól, innen meg már egyenes út vezet a fejre eséshez. (Eddig még egyszer se értem földet, Anyu káprázatos reflexeket fejlesztett ki.)

A hordozószékemből kimászni meg már tényleg csak egy pillanat műve. Elmúlt az az idő, amikor az asztalra vagy a konyhapultra ültettek benne. Ma már szigorúan csak a földre merik állítani a széket, de mire egyet pislantanak, én már a padlón ülök. Hehe.

A játszószőnyegemről is le tudok evickélni. Még senkinek sem sikerült megfejtenie a mozgásom titkát, lehet, hogy a fenékizmaimon tolom magam előre. De lehet, hogy egyszerűen teleportálok.

Anyu szerint csak lineáris irányt adok az izgágulásomnak.

Egyébként ma mértek, 7 kiló 20 deka vagyok. És állítólag 66 centi (veeehehehehe), de a hosszmérésnél észbe kaptam, és igyekeztem megakadályozni. Hogyisne, ezek szenzitív adatok!

Be is oltottak, megkaptam a második meningitiszt. Megint nem voltam elég gyors.

De már forralom a bosszút. Tegnap belehánytam Anyu ágyába. Hehe. Apuéba is bele kellene valahogy.

Apu tegnap az ölébe ültetett, jól megnézett, azután jelentőségteljesen azt mondta: "én vagyok az apád!"

Erre most mit mondjak? Nekem már régóta gyanús volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://jankapanka.blog.hu/api/trackback/id/tr5705481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

berzso 2008.10.10. 13:55:48

Rég találkoztunk már PöttömPanka! Ideje lenne meglátogatnom, mielőtt lábra állsz és nem győzök futni utánad. :-) Hétvége után tárgyalok az ősökkel, hogy mikor van fogadóórád.

vikingblood 2008.10.11. 11:39:41

A reszelt alma, a cumisüveg, a delfin alakú csörgő... Ez mind-mind az Erő sötét oldala, ifjú Jeanne Dark. Óvakodj tőlük, különben Lucas bácsi rendezői változatot készít belőletek...

zilaci 2008.10.11. 14:24:45

Nézd, drága Jankapanka, eddig is kedvtelve olvasgattam a történéseidet, de most, hogy nagylány lettél - elvégre túlnőttél a 65 centin, ami azért mégis csak egy komoly mérfőldkő egy ifjú leányzó életében... - elszántam magam, hogy bevallom Neked, mennyire szeretnélek végre élőben is megismerni... :-)
Remélem, mihamarabb lehetőségem nyílik a számomra oly sokat jelentő találkozásra. :-) Addig is nagyra nőj, és írj sokat!

Puszil:
zilaci

mamcsi 2008.10.16. 18:34:25

Úristen, ez a sötétkék szerelés már jó Rád??!!!
Amikor nemrég Anyuval nézegettük ezt a rugdalózót, még olyan pici voltál, hogy simán belefértél volna az egyik lábszárába :-))
És akkor még a pocakban laktál ...
Sok - sok puszi Neked, Jankababa!


süti beállítások módosítása